Loading...

اخبار

هواوی از گوشی هوشمند G8 پرده برداری کرد

نوشته شده در : 2015/07/27 - 14:33
هواوی از گوشی هوشمند G8 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p و یک اسکنر اثر انگشت پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۱dpi را تولید می کند.

huawei-g8

 

زیر بدنه زیبا آن سخت افزار های قدرتمندی وجود دارد که از جمله آنها می توان به پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی Snapdragon 615 و پردازشگر گرافیکی Adreno 405 اشاره کرد.

 

تولید کنندگان چینی می گویند که این دستگاه مجهز به سیستم RAM / ROM نیز می باشد و چند نسخه از آن وجود خواهد داشت که مدل ۱۶ گیگابایتی آن با رم ۲ گیگابایتی و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با رم ۳ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و به لطف وجود اسلات کارت میکرو اس دی، حافظه آن تا سقف ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد و در جلوی آن دوربین ۵ مگاپیکسلی مکالمه تصویری و تصویربرداری سلفی را به ارمغان می آورد. باتری آن ۳۰۰۰mAh بوده و سیستم عامل آن اندروید ۵.۱ با رابط کاربری Emotion می باشد.

 

این گوشی هوشمند از اتصال ۴G پشتیبانی می کند و در سه نسخه سفید، مشکی و طلایی (گولد) در دسترس خواهد بود.

 

شرکت هواوی اطلاعات قیمت کذاری گوشی هوشمند G8 را منتشر کرده است که باتوجه به گزارشات اعلام شده مدل ۲ گیگابایتی آن ۳۷۰ دلار و مدل ۳ گیگابایتی آن ۴۳۴ دلار قیمت خواهد داشت.

 

منبع : Gooyait بازدید : 2503
برچسب ها : موبایل هوآوی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!